» För tidigt för att orka

Det är varmare här, bara snooza lite till och en missad lektion gör väll inget i det stora hela... Ursäkterna är många och behövde bosktavligen kämpa emot mig själv imorse för att kliva upp. Tidiga morgonar är inte grejen för mig, har aldrig varit och kommer säkert aldrig att va. Huvudet känns tungt och allting är jobbigt. Men jag lyckades, sitter vid matbordet och försöker få i mig frukosten, brukar vara frukostglad, men icke just nu... Skyller på att det är för tidigt, för allt just nu. 
Jag är tvådelad. Ena halvan av mig har saknat att gå upp såhär, se alla och faktiskt gå i skolan. Andra halvan är fortfarande jättesjuk och tycker livet suger. eller om det är delen av mig som inte vaknat riktigt än, må så vara.
 Såhär såg inte dagens frukostmacka ut. Kanske var därför hungern inte fanns, lingongrova täckt av philadelphia kanske inte mätte sig upp till en tillräckligt hög standard för smaklökarna.



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback