» Livet i ett nötskal

En lång dag framför mig, håltimmen just nu spenderas med panikplugg inför morgondagens prov. 2h lektion av labb kvar tills jag slutar vid halv 5, sedan snabbt som blixten sen hem för att vända tillbaka halvägs för jobbet. Äta någonstans därimellan och gena raka vägen ned till plan för att backa upp laget med en extra halvt skadad spelare. En helt vanlig onsdag alltså
 
Ibland bara ser man något, något givande till glädje och samanföring. Facebook och dessa memes överallt gör livet en gnutta bättre vid passande tillfällen. Ett avbrott från nedstirrandet i papprena med pennan i högsta hugg. Att känna ja, det finns flera där ute som har mitt tänk på detta plan. I nuläget skulle jag dock kunna ta allihoppa, tre gånger om....
 
 


Ghost
14 September, 2016 - 14:21

i would go for the 2 month of sleep


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback