» Varför

En fråga vi dagligen ställer till oss i ett samanfattande ord "varför". Olika situationer, olika samanhang men alltid samma betydelse. En fråga, ett tvekande och ett stop i vardagen. En funderare över livet och hur det kommit sig att vi står vid den punkten man står vid. Varför.
 
Jag ställde mig denna fråga för ungefär exakt en vecka sedan, då med allvar och många tankar kring ämnet. "Varför inte börja blogga igen" Och ja, nu sitter jag här, hemma sjuk med datorn i knät och en kopp te i handen. Skriver ett inlägg som strax ska postas samtidigt som jag klappar katen bredvid mig. Ångesten, vilken bild kommer att passa bäst till, så det blev två styckna på katten jag klappar. Men detta sagt och snart gjort, bloggningen är på g att börja återupptas
 
 
 
 
 
 


ɑ n n i k ɑ
31 Augusti, 2015 - 13:42 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Söt katt :)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback