» Trött, sliten och vill bara sjunka under jorden

Det är mina känslor just nu. Kändes i morse som om någon stod och hoppade på huvudet, allting känns tung och hade sovmorgon men ställde larmet fel så gick upp ca 30 min tidigare än vad jag egentligen skulle behövt.... Det enda jag just nu längtar efter är att dan ska ta slut så man kan åka hem och sova igen.
Men så är icke fallet! Ikväll så kommer Anneli hit och ska käka middag och efter det så har jag träning! Inte tränat på 1,5 veckor eftersom jag känt mig dålig, men nu är det dax igen! Så sjukt jobbigt, för vi har så galet sena träningstider. Det är bra om man ska göra något innan, men man är helt slut på kvällen när man kommer hem, all energi har gått åt då och mitt i allt ska man hinna duscha innan man går och lägger sig!
 
Hade matteprov igår, mitt första riktiga matte prov för den här kursen. Vi har haft lite småtest innan, men på det här så stod det bokstavligen "Matteprov". Det värsta med det hela var att jag blev klar innan man fick ta och börja gå, så jag satt där i 20 min och eftersom min hjärna hade låst sig på sista uppgiften gick det inte heller att börja kolla igenom provet för att se om man har gjort något slarvfel. Så grymt jobbigt eftersom det alltid är så, kan aldrig rätta mina fel direkt efter, eftersom jag aldrig ser dom! Helt insnöad på att det nog är bra... Så jag vet inte om det var så att det gick riktigt bra för mig, eller om jag gjort fel på varenda uppgift och det var därför allt gick så snabbt. Kändes som jag hade koll på läget, men ändå inte...
 
Tröja Ginatricot / Byxor Ginatricot / Halsband Kappahl
 
boyfriend look

boyfriend look by myssan-forever featuring a black beanie

Monki black backpack
370 SEK - monki.com

Adele Marie gold chain necklace
450 SEK - johnlewis.com

Wet Seal black beanie
71 SEK - wetseal.com



Beundrare
16 September, 2014 - 08:19

Du är så himla vacker

Svar: Tack så jättemycket, vem du än är!
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback