» Träning

Fortfarande trött och seg... Skolan idag bara flöt på, var där fysiskt med inte psykiskt närvarande. På matten höll jag även på att somna, tur att vi bara hade en kort lektion...
Vi slutade tidigare pga utvecklingssamtal som var senare under dagen. Jag skyndade mig iväg från skolan när vi slutade och mötte upp några vänner tills det var min tur att ha möte. Vi anmällt myste omkring tills vi drog till donken och köpte glass. Så jag vaknade till ett tag i allafall!
Drog sen vid fyra tillbaka till skolan för utvecklingssamtalet. Det gick asbra, får fortsätta gå kvar i skolan. Dock så höll mitt på i ca 30, så det pågick väldigt länge. Men jag pratade på och min mentor och jag pratade inte bara om hur det går för mig utan lite anmällt om skolan osv.

Fick på mig alla nyanser av lila och rosa som går att få tag i, även te-muggen matchar!

Nu är jag iallafall på bussen påväg till träningen, som sagt inte tränat på aslänge och är rädd flr att jag inte är helt frisk. Men behöver träna för att kunna somna (tidigare) ikväll.





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback