» sällsis till vb+Middag med extra familjen + härligt häng på kvällen

Frida, Henke och Martina var vid min skola när jag slutade. Dock hade jag missat det så jag var halvvägs påväg till tuben innan jag såg fridas alla sms... Mötte upp dom och dom åkte med mig till vällingby där jag skulle möta morsan och vara "smakråd" åt henne. Trodde inte att dom andra skulle tycka det skulle bli så kul, sa att dom nog skulle ha roligare om dom åkte och hitta på något annat, så körde lite halvt iväg dom.... :( Men det var jättemysigt att träffa dom ett litet tag iallafall! Var där inne med morsan till ca 17, sen drog vi hem! Köpte btw en ny keps också!
Oscar och hans morsa kommer hit på middag, det blev mat från Gula villan. Mötte upp dom vid pizzerian och sen åkte vi allihop direkt hit. Namnam La casa gialo, thats the best place in Ekerö to buy pizza. Bodde nästan granne med den och med dom förut, hahaNär vi hade käkat så sprang jag och oscar ner till bussen, det var antingen springa eller vänta 30min vilket vi inte orkade.
Först var vi hemma hos honom och inväntade Vidar, sen stack vi tre ner till gån där vi hängde, vi fick även gratis glass där så det var ett stort extra plus i kanten! Sen drog vi vidare iväg, vi och några kommpisar däifrån eller jag känner nästan ingen av dom, lärde känna några av dom bättre. Men iallafall, vi blev då ganska många tillslut så vi betsämde oss för att gå ner till ett kaffe som hade kvällsöppet i centrum som dom hade hört talas om. Det visade sig att det var kyrkans kaffe.... MEN, dom bjöd på gratis (!) fika, så lätt värt tänkte vi. Vi hängde där ganska länge, jättertrevligt och mysigt så dit kanske man drar flera gånger, gratis är alltid gott. Vi gick även förbi gamla skolan och var runt överallt. Det är standard när man är med dom, man går. Och går. Och går. Men det blir aldrig tråkigt! Man går på nån väg man aldrig gått, så snart komemr jag kunna hela ekerö utantill. #Ekerötugg
 
Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somar på datorn! Godnatt allihoppa!
 


Flisan
27 September, 2014 - 02:00 / BLOGG: http://fbb.blogg.se

sv: jag tyckte att filmen var sjukt bra och vill redan att den andra ska komma ut haha :P

Svar: Haha, jaaa! Det är det värsta med filmer just nu att alla har en uppföljare efter sig... :( Men men, det funkar u, för man vill gå och se den också ;)
My Fredblad

Carolina
27 September, 2014 - 02:00 / BLOGG: http://knaset.blogg.se

Vad menar du med ego bozt? ^^,
Jaså? Hur då konstigt menar du? :)

Svar: Menar ego-boozt för att tjejen tyckte du var smart ;)
My Fredblad

Mia Forsberg
27 September, 2014 - 02:00 / BLOGG: http://miizing.blogg.se/

Ja Jönssonligan är såna filmer som jag kan se om och om igen utan att lessna :D

Har du planer för denna lördag? :)

Svar: jahaa, haha. Jag har aldrig lyckats hitta en sån film! Ser en film en gång och sen om jag ser den igen tycker jag den är jättedålig oftast :(¨Planerna inför helgen är nog att ta det lungt och hänga med vänner, fortsätta helgen i samma mys-spår som tidigare. Haft en sjukt stressig vecka så kan nog behöva nån dag att bara få andas ut!
Vad ska du sjäklv göra?
My Fredblad

Emelie Andersson
27 September, 2014 - 02:00 / BLOGG: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Sv.: haha det är kul när man hittar likheter :D så roligt!

Svar: Ja verkligen! Att en annan person kan ha samma"konstiga" tankar som en själv är ganska coolt!
My Fredblad

Petra
27 September, 2014 - 02:00 / BLOGG: http://brunetpetra.blogg.se

sv ja det var tur att det gick bra ändå.
svullnaden har gått ner lite under nattens om tur är

Svar: Vad bra! Så det var ingen hjärnskakning eller så också? :/
My Fredblad

Flisan
27 September, 2014 - 02:00 / BLOGG: http://fbb.blogg.se

sv: haha ja verkligen :P


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback