» Jobbigt som fan!

Vidar övertalade med, så det blev en extra träning innan den riktiga träningen i form av ett fys-pass. Riktigt kul och jag kan säga att det tog rejällt! Styrka är inte riktigt det som fotbollen går ut på, vilket gör att jag knappt har några muskler... Men några fler gånger på det här, vem vet vad som händer då.
Vidar och även fler har snackat om det här länge, han och oscar gick på mma med den här snubben som var ledaren, men mär mma var slut så började ledaren istället göra fys-pass en gång i veckan. Som ett annat allternativ til dom som vill träna men inte vill/kan träna själva. Det var väldigt blandade åldrar och alla hade sin egen nivå man själv fick ta hänsyn till

Vi får se i morgon om jag kommer kunna röra mina armar... Just nu ser det mörkt ut
Bild på julias, tuvas och mina fötter, på tal om att se mörkt ut



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback