» Frukost med knastret av vattnet i bakgrunden

Kallt, blött och fuktigt det är mina tre känslor just nu, ska även ikväll träna i detta väderr, tjoho! Men lite vatten har ingen dött av, om dom inte har ddrunknat det vill säga... Satte med precis ned med frukosten, , sitter vid köksbordet och precis bakom mig är fönster ochh dörren till verandan så man hör verkligen regnet. Mysigt men jobbigt psykiskt för att jag vet att snart måste jag ta och gå ut i det där.
Har kjol på mig idag, suprizeeee! Men även en stickad mys-pys tröja. En sån tröja som kliar som fan upptäckte jag nyss....
Att få sitt te i det perfekta läget är en ren vetenskap
Älskar att vi har kvar skylten där det står "glad sommar"



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback