» Fotning i gammla stan

Hallojsan kött och blåbär! Ligger i sängen nere i stugan med datorn på magen. Har precis gått igenom klasslistan so mjag hittade på schoolsoft sida vi använder till skolan och la till dom jag hittade på facebook. Vi har tänkt göra en facebook grupp så jag tänkte förbereda mig lite inför det. Även kul att kolla igenom människors gammla bilder, man själv har ju inte sett hhhur dom andra har sett ut innan...
 
 Bild  tagen för någon vecka sen
 
Idag gick jag som vanligt nu i skolan, det blev lite annorlunda eftersom det sista vi gjorde var att måla lakan, mera om hur och varför får ni reda på i morgon. Men efter det så åkte jag iallafall in till gamla stam och mötte upp Frida min kusin! Jättetrevligt att se henne igen!
Vi hade egentligen inte bestömt att vi skulle träffas eller så, men av en slump kom jag öveer att hon igårkväll la ut en bild där hon skrev på instagram att hon ville ha en photoshoot, så jag skrev och undrade vad hon gjorded och wipps några timmar senare sågs vi och hon fotade mig. Sjukt kul eftersom vi ibladn har samma tänk när det kommer till kameror, ljus och placering osv. Hon är även grym på photoshoop  så det är askul att höra hennes ideer och bli insererad själv!



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback