» Efter skolan

Hallojsan! Finalen är avklarad nu i skolan. Vi gick inte vidare till final, vilket jag är glad över... Finalisterna, 4 klasser fick framföra varain scetch på stora scenen i aulan. Det var nivån på acetcerna där man inte visste om man skulle skratta eller gråta. Men men, några fick till det rätt så bra då dom framförde en om poletik och hur dom olika partierna var, skrattade rätt rejält där, så det var verkligen dom rätta som vann.
Bild däifrån jag satt, tagen precis innan det började

Efter skolan stack jag och några ifrån klassen in till stan. Ingen ville åka hem, men ingen ville heller va kvar i skolan, ingen hade ork/plats att dra hem alla till sig så då blev det de bästa allternativet. Vi körde en; känner du igen dig, om inte så går vi dit! 
Vi började vid hötorget och slutade med att vi hamnade på gärdet, någonstans där imellan var vi i humleparken. Jättekul att går runt och bara kolla och snacka. Att lära känna alla bättre och börjar inse hur underbara alla människor i klassen är känns sjukt bra!
Vi hittade även en lekpark, haha nostalgi när alla gick runt där. Dock hade jag inte bästa outfiten... Kjol på lekplats är inte det bästa, dock var den tajt men i det stora hela hjälper inte det så mycket... Så där var vi ett tag tills vi hade testat nästan allt. Men innan vi gick därifrån helt så kastade vi kastanjer till varandra, så nu har jag snåsår i händerna...





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback