» Dagen

Haft en riktig otursdag idag, en sån dag man skulle stannat kvar i sängen och bara skita i allt. Men nej, så kan man ju inte göra... Var såpass duktig att jag inte gjorde det! Istället fick jag vara i skolan och slita förr att hålla mig vaken, sen lunch hade vi också så magen var i uppror när det var dax för mat. Tur då att skolan har enligt mig sjukt bra mat, så gör att man varge gågn när man går därifrån så är man mätt!
 
 
Efter skolan åkte några från klassen + Frida in till plattan där 7 eleven hade ett stort jippo. Fika mot mobbning, så var man där fick man gratis kanelbulle + kaffe. SJukt goda, åt två tillochmed busigt där. Dock så kom vi försent och ala festis.flaskor var slut. Vi fangirlade lite också och gick fram till salem Al Fakir och tog en bild med honom. Sen var det även två snygga killar som spelade i ett bbamnd som vi snackade lite med och även tog en bild med sen. 
Efter vi varit där åkte vi med erik för han skulle hämta en kommpis telefon som han ksulle få låna. Dock blev det värsta missförståndet så mobilen var tydligen kvar i skolan, vilket gjorde at vi fick åka tillbaka hem igen
 
När jag var vid tappen taimade jag exakt när mötet inför klädbytardagen, så gick på det och var där i ca 1h, tills det var dax att åka vidare för att träna. Vår träning pågår mellan 20.30-21.30. Galet sent och jag kan lova att man är rejällt trött när man är klar.... Höll på att droppa mitt bussskort när jag klev på bussen, snubbla gjorde jag även och höll påatt trilla över en tant.
 
Halsband Ginatricot / Klänning HM / strumpbyxor Indiska / Mössa HM
 
Borde egentligen just nu göra matteläxan, men som sagt otursdag och jag glömde den i skolan, Sen engelska läxan, att läsa i en bok är jag alldeles för trött för att göra, och läsa är sååå tråkigt.......
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback