» Dagen i text

Märkte ingen stor skillnad på skolan idag, insparken var igår kväll/natt. Troded männsikor skulle komma mer slitna, hade planerat hur jag skulle försöka bryta mig in i skolans högtalar system och sätta på dubstep eller något annat kul! Kanske öppna alla fönster eller vrida på ljusstyrkan på max i alla ljus! Hörde att den hade dragit över, skulle ha slutat 02, men slutade 04 istället, enligt rykterna. Kul för då antar jag att den hade blivit lyckat! Några stycken från klassen skulle gå, men det var inte så jättemånga som hade gått. Det skulle även ha varit brist på 1:or. Haha, inspark för oss så är det kanppt några av oss som kommer. Men ibladn kan man undar hur människor planerar. Hur kan man sätta en inspark på en söndag, med en vanlig skoldag efter och vi på tekniken hade även matteprov...  Som sagt... Bra planerat!
 
 
Efter skolan drog jag in till Mariatorget efter ett mislyckat försök att stanna kvar i skolan och plugga. Så fort det gick nån förbi började jag snacka med dom. Och det var inte direkt bara en som gick förbi. Satte mig iförsig mitt i Teknik-korridåren så får väll lite skylla mig själv... Men gud vad jag älskar alla människor, så sjukt sköna hela bunten och att man kan snacka med dom flesta är ett sjukt plus! Okejdå, jag kanske inte helt var emot, kanske startade några samtal själv... Mne men.
Virrade lite bort mig vid mariatorget, gick upp vid fel uppgång och var helt lost. Lite jobbigt eftersom jag hade brottom till ett möte... Men bestämde mig för att gå mot en riktning som kändes bra och min magkänsla hade rätt eftersom jag tillslut hittade rätt! Måste ha sätt roligt ut när jag klev upp därför uppgången och ställde mig och bara snura riunt för att kunan identifiera mig lite om vart jag var, dock utan någon framgång.
När mötet var slut gick jag runt i lite secundhand affärer, dom har sjukt många och mysiga där borta! Men när klockan började närma sig efter fem så började jag gå tillbaka tilll tuben för att röra mig hemåt. Förstod att jag skulle hamna i köerna, men ville inte göra det ännu värre genom att seg apå ännu mer!
 
Stannade på Pressbyrån och köpte middag vid bromma, så där rök dom sista pengarna... För jag tänkte att jag inte orkade åka hem imellan när jag endå skulle tillbaka till gårn sedan på kvällen. Standard måndagshäng där borta. Dock så kom jag på att när jag satt på bussen att jag hade minneskortet till Elsas mammas mingebilder som jag tog förra veckan. Tyckte att dom redan hade fått vänta för länge på dom, så bestämde mig för att ta bussen hela vägen hem till henne och lämna det. Passa på eftersom jag endå hade det med mig i väskan. Sagt och gjort, jag åkte med bussen förbi mitt egna hus hem till henne och lämande det. Gullig som Elsa är så skjutsade hon även hem mig!
Väll hemma han jag precis bara få av mig alla saker, lämna väskan och allt onödigt som jag hade med mig, hann även sno med en laddare eftersom mobilbatteriet blinkade rött med bara 8% kvar. Tänkte precis ta och börja springa till bussen när mormor erbjöd sig att skjutsa. Inte alls curlad här inte! Sjukt skönt att få åka bil, har snart glömt hur det känns...
 
 

Så kom till gårn vid halv åtta tiden och stannade dör tills det stängde. Ch var även där så jag körde lite basket mot honom, ni kan ju även gissa vem som vann ;) Han spelade även en låt för mig och blev arg för att jag inte kunde vilken det var, men skyller på att den var för gammal för mig!
Det var även en annan kille där som Ivan höll på att hjälpa lite med att Dj:a, men när han gick fick även jag testa lite! Askul, men så jävla svårt! Sen var jag även sjukt trött, vilket kasnke inte hjälpte så mycket...
Fick skjuts hem av Linda, hon var tvungenn att lämna nån kille vid Rasta så jag hänkade på. Roligt att jag kom fram til busshållplatsen när bussen annars skulle ha lämnat gårn och då hade jag även åkt med hela vägen utt till rastaholm och tillbaka...
 
Men nu sitter jag här, trött, kall och anmällt slut som människa. Borde gå och lägga mig, men att bara sitta framför datorn och skrivar var väldigt skönt. Har en SO uppgift tills i morgon som jag borde göra... Men det låter inte lika kul, så skippar det!



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback