» A-Wecka

Idag börjar den omtalde A-Weckan. En gång om året så tävlar varge klass samt dom olika linjerna i hela Bromma Gymnasium mot varandra. Tävlingarna pågår i tre dagar, varav sista är finaldagen.
Min nya profilbild pån facebook. Ni hittar mig där på; My Fredblad
 
Dom två första dagarna är det teman, vi har tema Svensk semester turrist idag och millitär imorgon. Jag sprang runt som en galning igårkväll efter att jag hade kommit hem för att hitta något att ha på mig...
Man kan vinna olika priser den här veckan;
-klass anda hur bra man gemömför temat i dom olika klasserna osv.
-lakanet alla klasser har fått måla varsit lakan som man skulle ha hängt upp, vårat blev pinsamtt dåligt. Vi fick inte riktig all information som man skulle fått, varav en av dom viktigaste var att man själv var tvungen att ta med färg... Något som ingen av oss var informerade om. MEN vi fick tag i lite! bajsbrunt och gult.... Redan där var vi menade att misslyckas...
-Indevid en person får ett pris, om man utmärkt sig på något speciellt vis.
-Tävlingsresultat hur det hade gått för en under alla tävlingr osv.
Sista dagen, alltså på fredagen ska då finalisterna, tror det är fyra styckna. Dom ska ha den allra sista och avgörand finalen inne i aulan inför hela skolan. Tror det är att man ska spella upp en sketch, men är osäker där.



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback