» Nytt studentkort!

Nya rabatter och nya ideer som man kan slösa pengar på! Ett student kort är ett något man får då man är en så kallad "student". Student blir man när man börjar i gymnasiet och tills man slutar studera, maby it´s obvious. Som ett kort på att nu är jag faktiskt stor, känns sjukt coolt!
Det fick hamna under kategorin dagens tips just för att det finns mycket användbara rabatter, inte bara på färgglada strumpor utan även på saker man har nytta av. Som färgglada kläder........ För vem gillar inte att köpa kläder, med en massa rabbat på det också!
 
 


Amanda Jona [SPONTAN]
03 Oktober, 2014 - 17:35 / BLOGG: http://spontan.blogg.se

Jag använde inte mitt studentkort en enda gång när jag var student, lite dumt kanske men glömde seriöst bort att jag hade det ^^

Svar: Haha, det kommer säkert sluta så! Får försöka uppdatera mig varge dag om nya rabbater som kommer in, just för att få in det i skallen att jag äger ett studentkort!
My Fredblad

J ◇ Y Malou Schubert ♡ Everything starts with nothing
03 Oktober, 2014 - 17:35 / BLOGG: http://nicolinda.blogg.se/

Man får typ rabatter på allt. Så skönt! Även fast det inte är så stora procent, men iaf :)

Svar: Jaa, nån krona sparar man i alla fall, haha :D
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback