» Tråk-lördag

Hallojsan, Sitter och väntar på maten. Såååå hungrig just nuuu. Mamma är seg och håller bara på emd hundarna :(
 
 
Idag följde jag med när mamma skulle lägag spår till hundarna med en kommpis till henne. Rolig lördag... Men efter ett tag tröttnade jag, men det var som om någoon läste mina tankar, för precis då ringde frida och undrade om vi skulle hitta på nåågot. Eftersom hon typ bor 500m därifårn så kunde jag snabbt och smidigt gå över till henne. Efter dte åkte vi hem till mig och kollade på film och myste i soffan tills att hon var tvungen att åka hem. 
 
Jag han också fortsätta att rita lite på min bildmapp, jag får göra den hema istället för i skolan. tror faktiskt den blir ganska bra... skryyyyt haha
 
För att samanfatta dagen har den varit jäkligt tråkigt, förutom delen att Frida kom över. Men den kommerr nog inte heller bli roligare... Nu ska jag i alla fall käka, ha en fortsatt bra kväll.


Jessika
28 September, 2013 - 19:05 / BLOGG: http://xjessie.webblogg.se

Sv: Tack, din är också jättefin! :D

Svar: tack så jättemycket :DHar du haft en bra dag?
My Fredblad

Inga-Linn
28 September, 2013 - 19:05 / BLOGG: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Sv; Tack så mycket. Detsamma, jag gillar verkligen din header!:)

Svar: tack så jättemycket :DHar duu haft en bra dag?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback