» svar

 Har fått en det förfrågningar om vart jag köper mina kläder, så här får ni lite hintar om ställen jag brukar gå till.
Om ni inte har märkt det, så  har jag börjat att försöka att i mina outfit inlägg att länka till en del av ställerna och sen om jag haft tid över att hitta liknande.
klänning från H&M (Finns inte kvar på nätet)
 
Men dom butiker jag oftast köper i är det helt vanliga, sen blandra jag också mycket med secund hand. Gillar faktiskt sånna kläder mer än helt nya, det blir mera orginnellt.
Men här har ni alla fall mina top 4 klädaffärer:
Monki
Bikbok
H&M
Cubus
 


hjjonsson.blogg.se
14 September, 2013 - 13:43 / BLOGG: http://hjjonsson.blogg.se/

Söt klänning!

Svar: Tack så jättemycket :D
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback