» Speedway bilder

 
Påvägen mot arenan, tagna i farten
 
 
Nästan framme
 
 
I kön för att kunna checka biljetten. Hatar dom där maskinerna, som dom på sl. Man tror varge gång, att nej nu kommer jag inte få komma igenom. biljetten kommer inte kunna gälla.
 
 
Väll inte på arenan.
 
 
Så här sattt vi. ganska långt ner men nästan helt i mitten :)
 
 
Innan allt började åkte några killar runt på några jättegammla motorcyklar och gjorde en massa grejer i farten.
 
 
När alla kom in och visade från vilket ladn dom tävlade med.
 
 
Första loppet och starten.
 
 
Andra loppet där en svensk tävlade och hamnade först i starten.
 
 
Men dom var trunga att köra om dte loppet eftersom två stycka koliderade och den ena fik åka med ambulansen in till sjukhus. Den andra killen osm var med, som lädde hela ligan, han bröt ett nyckelben tror jag, så an körde nått race till, men sedan var han också tvungen att hoppa av.
 
 
 
 
 
Efter det rullad edet på bra. Fyfan vad med grus som skvättes runt.
 
 
 
Men en olycka kommer inte ensam, lite senare in på kvällen vard et en till som krachade, men den här gången krachade han ensam. Men han flög uppochned, synd bara att det är ett face ivägen, annars hade bildene blivit mycket bättre Gud vad hemsk jag känner mig, jag tänkte bara på att få en bra bild, medans han slungades upp och ned i luften... :(
 
 
Vi var dock fler ;) Men jag tror dock att dom fick ha längre objektiv än bara 10cm...
 
 
Avslutningen, där han ni också dom som kom 1, 2 och 3. Dock kom ingen svensk på pallen.
 
 
Påvägen hem.
 
 
 
Så ni fick ni äntligen dem :D
 
 
 


Mohammedi's | Art, model & designer
23 September, 2013 - 16:21 / BLOGG: http://mohammedis.se/

nice!!

sv: Tack såå mkt!

Delta gärna på min tävling där 3 vinner en varsin Goodiebag!

Svar: Jättegärnna :DHar du haft en bra dag?
My Fredblad

Mohammedi's | Art, model & designer
24 September, 2013 - 16:21 / BLOGG: http://mohammedis.se/

Kul att du vill delta!
Jadå! <3 tack


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback