» regnig dag

Hallojsan. Idag vid lunch möttes mamma och jag upp vid Ica (ligger precis nästan vid skolan) för vi behövde handla lite innan vi åkte hem. Och eftersom jag och mamma har en hel del temperament (det trodde ni allt inte om mig, haha), så mitt där inne började vi att små tjafsa lite, vilket ledde tillsatt när vi nådde bilen så skulle lugnt en ruta kunnat gått åt. Men för att slippa det gick jag därifrån, efterhand slängt ur mig en massa, för att gå till bussen och på så sätt ta mig hem.
Men det som är tur med det hela är att lika lätt som vi har för att bli arga, kan vi lika snabbt bli sams.
Så jag ringde henne, typ skrattade efter ha tänkt igenom hur vi betedde oss, så hon vände och hämta mig.

Bild från i somras, när jag och pappa åkte med hans båt förbi Drottningsholmsslott dagen då Madelene skulle gifta sig, dock var vi ca 5h tidiga, så vi såg inget av det hela spektaklet.


Vi åkte inte raka vägen hem, utan stannade vid skogen dör mamma hade sätt en massa mini kantareller. Men när vi kom dit var det redan försent, nästan alla var redan plockade. Men men, sånt får man leva med.
När vi kom hem gjorde vi i ordning lunch och nu sitter vi och tittar på en film samtidigt som det öser ner utanför.
Pappa ska också komma hit idag, tror inte han kan stanna så länge eftersom han hr en bit sen hem igen. Så vi får se va vi hitttar på

Vad har ni gjort nu dom senaste dagarna då det bara har öst ner?



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback