» Lite av grejerna

 
Boyfriend Jenas LÄNK
Äntligen(!) har jag hittat ett bra bra och (jäääääätte) sköna jenas :D Kommer nog att använda dom flitiggt
 
 
Oversize Tshirt med tryck (Hittar inte längre på deras hemsida)
Jag har märkt att jag knappt har några vanliga tshirts, så jag beställde hem två, den här och en helt vanlig vit
 
 
Kedje armband (Hittar inte heller på deras hemsida)
 

Så här har ni någr aav sakerna jag fick hem igår :D Dock lite tråkigt att dom tagit bort mycket från hemsidan, men nu börjar väll vintekolektionen att komma, så då vill dom antlagligen få bort alla sommar grejer, vilket man kan förstå.
 
Nu sak jag ta och göra iordnign lunch innan mamma kommer och hämtar mig för att sedan åka och handla:)
 
 
 
 


Elise-Fotoblogg
22 September, 2013 - 17:35 / BLOGG: http://photogirlen.devote.se

Riktigt snyggt!! :D

Förresten, Nu är "Veckans Blogg" utsedda, vinnarna publiceras senare ikväll så håll utkik om du är en av dem!
P.S Om du inte är en av vinnarna så deppa inte över det, utan anmäl dig till nästa "Veckans Blogg" som också dyker upp ikväll för en ny chans! Kramar <3

Svar: Tack så jättemycket :D
My Fredblad

elin wahlberg
23 September, 2013 - 17:35 / BLOGG: http://elinwahlberg.blogg.se/

vad fina saker!

Svar: Tack så jättemycket :D
Har du haft en bra dag?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback