» idag

Hejsan allihoppa.
Efter skolan mötte mamma upp mig direkt så åkte vi in till stan för att gå på mitt möte.
Mötet idag gick bra, var gryyyymt närvös... Men som sagt helt i onödan, som Frida sa. Ska kanske börja lyssna på henne. ;)
 
 
Pappa behövde sen åka förbi en tyg affär för att skaffa nät till fiske drag han håller på att göra, så jag följde med. Men det slutade med att han köpte sitt nät och att jag köpte lite grejer till jackan jag syr och lite tyg åt en klänning jag ska försöka ge mig på ... Behöver all lycka till jag kan få just nu, haha. Men något måste jag få ihop nu ;)
 Efter så åkte vi direkt till skogen, så hundarna ksulle kunna få röra på sig efter ha sittugt bilen i x antal timmar. Dom var inte så nöjda innan, men ca 1h i skogen ändrade deras humör ganska snabbt.
Jag hade dock heeelt fel skor.. Så jag gick nog lite halvt fånigt, men men Ibland får man ta och bjuda på sig. Vi hittade lite kantarreller dock, såå vi säger att det fick kompensera upp allt ;) Även fast jag inte äter svamp, usch...
 
I morgon är det fredag och malin ska sova över här :D Så då blir det riktigt fredagsmys <3
Ha det bra så länge!
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback