» dagen

 
Dagen började med att jag (dock frivilligt) gick upp 7.oo för att vara ledare för knatteskolan. Kallades till extra, så det var VÄRKLIGEN frivilligt. Men det är så grymt kul att få se dom när dom glatt springer efter bollen, så det var helt värt det.
Efter det hände ingenting.... och då menar jag INGENTING.... gjorde klart min bildmapp, käkade lunch... kollade på tv, gjorde 10000miljader olika sorters nya header, slängde alla 10000miljaders headers för jag blev så onöjd med dom. Måste värkligen ta nya bilder så jag ar någon bra med neutral bakgrund som jag kan använda mig av.
Men vid 19.oo skulle mamma iväg och kolla på bio med en av hennes vänner, ås då släppte hon av mig hos Julle så vi var så duktiga och satt och plugade. wiiiiiiii :D Behövde värkligen det, både pluggandet och få träffa någon. Det var värkligen år och dagar sedan vi sågs, inte i skolan alltså ♥


Isadora
30 September, 2013 - 22:26 / BLOGG: http://adoralexas.webblogg.se

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket :DHar du haft en bra dag?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback