» Bilder från skogen

 
Här får ni en massa bilder från skogen. alla är tagna av mamma.
 
Hade ett ganska stort break down efter mötet. men Frida tog moppen hit så jag fick skratta lite, så nu känns livet mycket ljusare igen <3


Annika
20 September, 2013 - 22:02 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Snygg outfit :D

Svar: Tack så jättemycket :D
Har du haft en vecka?
My Fredblad

johanna
20 September, 2013 - 22:02 / BLOGG: http://mixband.blogg.se

tack så mycket, vad roligt att du tycker det! nja, man utvecklas ju hela tiden så bilderna blir bättre och bättre :) sen så ska jag tillägga att de flesta bilder på mig är tagna av min pojkvän eller mamma, efter mina instruktioner. sen så är det jag som redigerar också, redigering kan verkligen lyfta en bild!

dessa bilder tycker jag förövrigt var härliga, älskar skogsmiljön!

Svar: Haha, låter lite som jag har gjort :) brukar få ställa in alla inställningar så det bara är att trycka på knappen :)
Ta k så jättemycket, har helt klart förälskat mig i det :) älskar färgerna och kontrasterna som uppstår :D
Har du haft en vecka?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback