» Trööött

Skulle kunna somna nu.... Är sååå himla trött... Krafterna har liksom försvunnit dom senaste dagarna, vilket kanske märks på bloggningen :/

Idag efter lunch åkte jag och mamma in mot Heron, vi skulle sett på bio... Men så blev det inte :(
Istället gick vi runt, jag skulle köpt ett par skor, vilket inte heller blev av... Haha Men (!) jag fick med mig hem två tröjor, visar sen när jag kommer hem.

Påvägen in stannade vi och gick ut med hundarna, riktigt höstväder det är ute nu. (Vilket märktest i natt, låg och frös arslet av mig... Bläää)
Jag hade med mig kameran, så det blev ett antal bilder som knäpptes, som alltid när den kommer med. Så det kommer nog dimpa in em. dagens osv.




Så konstigt, man tycker det blir jobbigt att ha med den, men om man bara håller koll blir det som vad som helst annat man bär runt på. Och kamera bilder blir så sjuuuukt mycket finare än vanliga mobil, enligt mig i alla fall.





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback