» Q vs A

Q. Nått kul du längtar till? 
favorit outfit?
A. Jag läntar tills vintern och att få kunna åka skidor, ska bli mycket i år :D
Här är lite smått och gott jag gärna skulle kunna köpa med mig hem, älskar att blanda in lite av den oranga färgen nu när hösten är här.
Kjol LÄNK | Höga-strumpor LÄNK | Klocka (♥) LÄNK | Collage-tröja (♥) LÄNK | Väska LÄNK | Halsband LÄNK | Fake-skinjakca LÄNK | Mössa LÄNK | Hörlurar LÄNK | Skor LÄNK | Byxor (♥) LÄNK
 
 
Q. Vad använder du dig av för program när du redigerar dina bilder? 
Favorit affär? 
Det bästa stället att vara på? 
A. Jag brukar oftast använda mig av något gratisprogram på internet, bara att söka på google, så brukar man oftast hitta något.
Monki helt klart, men har dock inga pegar just nu, så ligger lite lågt på klädfronten.
Bästa stället att vara på är något ställe med mina vänner, att bara kunna skratta och leva livet. 
 
 
Lite saker från MOnki jag lätt skulle kunna klicka hem
 
Tröja 1 LÄNK | Byxa 1 LÄNK | Mössa LÄNK | Tröja 2 LÄNK | Byxa 2 LÄNK | Halsduk LÄNK | Tröja 3 LÄNK | Byxa 3 LÄNK | Vantar LÄNK
 
 
Q. Vad har du altid med dig? 
Om du fick vara kille för en dag vad skulle du göra? 
Bästa minnet från 2013? 
Kan du lägga ut en bild på dig innan du bytte stil? 
Hur tar du hand om ditt hår? Det ser så fint ut! 
A. Jag har nog alltid med mig min telefon, eller bajspåsar (haha, så är livte med hund)
Haha, gud vilken rolig fråga. Jag vet faktiskt inte... Kanske stöta på nån tjej? Ge nån tusen komplimanger, bara för att man kan liksom.
Bästa minnet vet jag inte, men ett bar minne är nog när jag, Frida och Joanna åkte på bio, haha. orkar inte.
Bytte stil vet jag inte, men jag började använda mig av "kläder" och inte mjukisar. Har tyvärr inga bilder på mig själv, vad jag vet. Radarade så fort jag såg någon på mig själv.
Mitt hår är sjukt slitet och jag har tappat jättemycket på sistone, så jag gör inget speciellt med det. Kanske borde börja :O
 
 
 
Q. åååh paket, vad var det i?? :) 
A. Jag köpte ett par högklackade skor från JFR. Dock var dom trasiga, men jag ringde in och fick tillbaka en summa av dom utan problem. Sjukt nöjd :D
Dock tycker jag nog att klacken är lite "plastig" men det överlever jag.
 
Q.Lust med ett bloglovinbyte? :)
A. Lika bra att jag tar med den frågan här, men jag använder mig tyvärr inte av Bloglovin.
 
 
 
Q. hur många har du läsare? 
Ditt drömjobb? 
Tre saker till en öde ö
A. Runt 30-40 såd et är inte så jättemånga... :/
Att bli fotograf eller ett mera "realistiskt" jobb att bli psyckolog, för det värkar väldigt roligt och annorlunda.
1. Mat 2. En vän 3. En kortlek
 
 
 
Q. Drömresemål? 
Vad lägger du helst pengar på? 
Hur gammal är du? 
Vad vill du jobba med i framtiden?
A. Till något varmt ställe, eller New york/London och kunna shoppa.
Kläder eller försöka spara ihop till kameran
Jag är 15 år, född 98
svar ↑
 
Q. Om du skulle tatuera dig, vad skulle du då tatuera och vart? :)
A. På handleden kanske är en klassiker, men det är så sjuuukt snyggt. Skulle nog kunna tänka mig en där, men på ett sånt stället så man kan täcka den, med te.x en klocka eller liknande.
 
 
 
Q.Vad fick dig att börja blogga? 
När började du blogga? 
Vad gör du på fritiden? 
:)
 A. Jag ha bloggat väldigt länge, från och till och under många lika bloggnamn, men den här gången var det faktiskt my drear friend Frida som sa att jag faktiskt borde ta tag i det igen.
Jag började nog att blogga i 3:an, men då var det mest en grej att man bara skulle ha en blogg, för att.
På fritiden gör jag allt möjligt, är med vännerna, hundarna, fotar osv. Förut spelade jag också fotboll, men det ligger just nu lite på hyllan.
 
 
 
Q. 4 saker som gör dig galen?
1. När folk ändrar sig i sista minuten, även fast jag själv kan vara ganska bra på det.
2. Kissnödig utan en toa i närheten.
3. När det inte finns något att göra. Kan sitta i max 30min och kolla på tv:n innan jag blir helt spattig. Fan det värsta som finna
4.  Min mamma
 
 
Q. Har du varit riktigt kär någon gång? Har du haft något seriöst förhållande, hur länge varade det i så fall? 
Har aldrig varit jättekär någon gång, bara lite halvt.
Har aldrig haft något super allvarligt förhållande, men det längsta var i 5:an-6:an och jag tror vi båda glömte bort att vi var ihop när vi bytte skolor (Ja ni märker redan där hur seriöst det var)
 
 
 
Q. Hur gammal är du? :)
A. 15 år
 
 
 
Q. Älskar din blogg My, verkligen en stor inspo! Jag undrar hur du håller ditt humör så bra här på bloggen? Vad gör du när du har dåliga dagar? Ditt liv verkar så perfekt och jag undrar om du skulle kunna dela med dig mer om ditt privatliv?? Vore så kul att höra om vilka killar du träffar och vad du gör när du mer än att bara vara en tjej som äger en jättefin blgg !!
A. Gud tack så mycket :D
Håller humöret uppe vet jag inte direkt om jag gör, men jag brukar oftast blogga när jag är glad, kanske är därför. Mitt liv är långt ifrån perfekt, tvärt om!
Tack så jättemycket igen!
 
 
 
Q. Om du inte fick bli fotograf vad skulle du vilja göra?
A. Då skulle jag vilja bli psyckolog
 
 
 
Q. Vad har varit bäst med den här sommaren?
A. Den här sommaren har varit den värsta i hels mitt liv, vet nog inte som varit speciellt bra.
 
 
 
Q. Gillar du någon lite extra?
A. inte på det viset jag tror du menar ;)
 
 
 
Q. Vilken är din drömkamera?
A.  En Nikon D800 skulle inte sitta fel, man kan alltid drömma...
 
 A. Har du några tips på bra second hand-butiker i Göteborg? Å har du några goa låttips? :)
Tyväär vet jag knappt något om Göteborg.. ledsen för det, men lycka till att hitta något.
några bra låtar skulle nog vara 
 
Can´t belive it .(feat pitbull) Flo Rida
Chloe you are the one I want. Emblem3
Gå mot rött. RMK och Toppen
Recovery. Frank Turner
Nej. Norlie och KKV
 
 
 
Q. Vad är dina fyra must have till vintern/hösten?
Höga strumpor, kan både användas hemma som bara mys, eller med kjol eller liknade i vardagen. Oversize stickad tröja, collage som funkar till allt, blir osm ett basplapp och en skön scarg/halsuk för kyligare dagar.
 
 
Over knee-Strumpor LÄNK | Stickad-tröja LÄNK | Collage LÄNK | Scarf LÄNK
 
_____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
 
 
Så nu var dom frågarna besvarade, hoppas det blev som ni hade hoppats. Dock kom några frågot inte med, för det var några som nästan exakt var likadana.
 
____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
 
 
Är det någon av er som är sugna på att göra blogg-shouout? Skulle kunna vara kul att expandera mina läsare och så får ni ta del av mina. Kommentera gärna det här inlägget, så kan vi höras av mer.
 


Ida Gustafsson Photography
03 Oktober, 2013 - 21:19 / BLOGG: http://idagustafsson.webblogg.se

sv: tack så jättemycket! åh, det beror helt på haha, när jag har en mer planerad fotografering kan vi vara ute i flera timmar ibland, beror helt enkelt på vädret och hur inspirerade eller hur bra det går! men då blir det ju oftast fler miljöombyten och ibland även klädbyten än om jag bara är ute en kort stund :)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback