» Today

Vaknade i morse hemma hos brallan. Dog av både värmeslag och att jag frös inatt. Haha. Typ kröp in under Fridas täcke under natten. Fixade mig i ordning och käkade, även fast dom andra fortfarande typ halvt låg och sov. Åkte sedan vid 11 in själv mot stan för att möta upp dom andra.
Tröja, punkt shop | Svarta jeans, salt | Halsband kedja, HM

Idag var jag inne i stan med tjejerna. Skitkul! Först möttes vi vid plattan, haha, kaos innan alla hittade till rätt. Jag gick också fel, gick av vid Hötorget för vi pratade om att käka där. Men det löste sig till slut.

När alla hade kommit gick vi upp mot kungshallen. Vi tog en sån där jättemysig lunch. Satt bara pratade om allt. Sjukt att några man precis lärt känna, känns som om dom känt en hela livet. Nästan lite läskigt.

Efter det blev det att kolla o affärer, lite mer affärer och så en till affär :D Tycker jag höll igen mig ganska bra då jag knappt köpt nya kläder på sista tiden, typ. Köpte 2 tröjor, 1 armband och 1 halsband. 

Just nu sitter jag hemma hos Anneli. Käkade middag nyss och nu blire slappa i soffan. Perfekt slapp lördag!



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback