» tips?

Bild lånad från kissies blogg 
 
Liptons nya teer. Jag har själv inte hunnit testa dom ÄN! Men från det jag har hört ska dom vara gryyyyyyyyyymt goda :D Som reklamen, man vill bara äta koppen. är dock lite skeptist till blåbär och jordgubben, är ingen drietk frukt "teeare". Men caramel, mumms.


Elaine - Fotograf & Modell
20 November, 2013 - 10:30 / BLOGG: http://capricore.blogg.se

Tack snälla för din underbara kommentar i min blogg My, jag har svarat dig där :)

Dessa teer har jag faktiskt prövat och kan varm rekommendera Vanilla Caramell, om man gillar sött te. Blueberry muffin är inte så söt som man först tror, den gillar jag o dricka på kvällen :)

Svar: Aha, allt sött är gott ;) hahs
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback