» Leker med mina nya leksaker ;)

Hejsan! Av pappa fick jag ett paket med 3 olika sorters ljus/blixtar till kameram :D
 
Det funkar riktigt bra! Har tagit lite bilder nu på kvällen och har testat med ljuset osv.
 
Här kommer en hel del bilder på min tjockis Sparris.
 
Hon var dock inte så samanbets villig, men jag knäppte i alla fall några bra. Dock vard et första gången jag tog med dom och därför att bilderna kanske liiite ljusa och allt smälet så att säga ihop.
 
När jag tog dom använde jag bara en av blixterna och då använde jag mig av softboxen. Ljudet sprider ut sig på ett annat sätt än at bara använda vanlig blixt/Lampa :D
 
Här är dock inte mina favoriter utan dom kommer upp i morgon, så kika in då också ;)
 


 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback