» 10 sanningar om mig

Jag har svårt för att sova med öppen dörr. Som om mördaren kommer vända när den ser att dörren är stängd...

Är kär i min kamera. Därför har jag jättesvårt att andra ens får hålla i den. Haha, kontrollfreaks varning.

Kan inte vara i köket utan att tralla, sjunga eller ha musik på. Går bara inte. Annars om nån annan är med, är det som om det spelas låtar i huvudet. Hehe.

Får panik om nån kommer in i mitt hemmet och börjar ändra på vanliga saker. Kontrollfreaket i mig igen som håller på. ;)

Om nått skulle hända, typ huset brann med och alla djuren skulle dö vet jag inte hur jag skulle reagera. Man kan säga att dom är nästan mitt liv, älskar dom. Dom får inte bli gammal och senila och gå och dö, dom ska vara små hela livet ;)

Bergochdalbanor är det bästa som finns när man är på te.x gröna, osv. Gillar när saker går fort, inte höjdrädd eller så. Dock är det värsta som finns när man går med någon som inte vågar åka nått :/

Har inte åkt skidor en enda gång i år. Skandal. Får pallra mig upp till mask någon dag. Haha, ekerös backe har det fulaste namnet, någonsin... :P

På vardagsmornarna gör jag exakt samma sak varje dag. Går upp, efter 5-10min snozning, äter, klär på mig, sminkar mig och sedan blir jag ALLTID lite sen och får springa dom sista hundra meterna till bussen :) sen sitter jag nästan alltid på samma plats också... Haha. Med samma människor runt omkring en. Haha.

Har EXTRMT stora komplex för mig själv. Kan stå och kolla i spegeln och bara hata ALLT jag ser. Vill inte se ut som jag gör, inte alls.

I 6:an förändrades jag HELT. Man kan säga att jag gick in i en annan person och tog över den. Allt började då när jag bytte skola. Jag blivit gladare, inte alls lika blyg och kanske mera mig själv. Började dock tänka mera på hur jag såg ut, men istället för att hata det, gör jag något åt det och det har gjort att det faktiskt har blivit lite bättre.




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback