» Snowboard

Hejsan alla fina :D
 
Idag efter skolan åkte jag, Frida, Jossan och Adam till MASK och körde snowboard. Jag hade kört en gång tidigare för flera år sedan, frida hade aldrig kört och Jossan och Adam hade kört mera i alla fall. Haha.
 
Gick väll sådär, dock var det mycket enklare än jag trodde, förutom när man svängde åt det hållet när man hade ryggen mot nedfarten, då facepalmade jag eller trillade ner med bakhuvudet först, he he.
 
Nu har jag dock jätteont i armarna och kommer nog få en del fian blåmärken ;) Men men det visar att man har åkt i alla fall :P
 
Bjuder på denna mycket vackra bild jag tog när vi var i uthyrningen och väntade på våra saker.
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback