» Idag

Hejsan.

Idag, för att inte få klaustroooofobi där hemma bestämde jag mig för att åka in till stan. Ingen svarade när jag smsade dom, så tänkte först åka in själv. Men det visade sig att Jennifer, Moa, Amanda, Ida och Natta också skulle in, så jag hänkade på dom.

Jag hade ingen bussremsa, så fick skjuts ner till centrum så jag kunde köpa en. Hoppade sedan på deras buss och sen åkte vi in.

Vi sprang runt på stan och letade efter alla affärer. Och vi sprang bokstavligen runt, haha.

Påvägen hem kändes det som om all energi var borta. Och allt som hände blev tusen gånger roligare. Fick en del fina bilder på alla som tog bilder på sig själva, hahhaha.

Bussen hem var såklart försenad så jag satt vid träkvista i ca 20 minuter. Då kan man snacka om att jag saknade min vinterjacka. Hade bara på mig min skinkans och en tjocktröja, dock var det perfekt inne i stan, då man mest var inne i olika butiker.

Hittade en några fina tröjor och ett iPhone skal. Kommer upp bilder kanske senare ikväll, får se om jag hinner.

Nu är jag i alla fall påväg och ska kolla på en valp. Mamma har funderat ganska länge på att skaffa en, men nu är det nog bestämt eftersom mamma inte kan kolla på saker, utan att få med sig något hem ;)

Vi plockade upp Frida på vägen, så jag slipper vara själv med mamma. Och så är Frida nog en av dom som kommer träffa valpen allra mest.

Hon ska också snart få hem en valp, så det kommer passa väldigt bra att vi skaffar en nu :) blir perfekt med alla träningar osv.

Har också fått en ny favorit låt, scream and shout remix, skit bra!




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback