» .

 
Jag har glasögon, men använder dom nästan aldrig.
Jag har fått en dille för salta nötter och K-special.
Jag har världens tränigsvärk i armarna och i rumpan sen gårdagens snowboardåkning.
När jag blir nerväs kan jag börja prata om dom mest konstiga sakerna, i skolan brukar schemat vara en sån sak som jag helt randomly kan börja prata om...
När jag lovat nått viktigt, håller jag det till varge pris.
Jag har alltid varit en sån som bara flyter med, men jobbar fortfarande på det.
Jag har nästan alltid kalla händer.
Som liten fick jag nästan hela tiden hicka.
Vissa dagar känns det som om allt bara är en jävla plåga.
Min mobil är mitt liv, men lika skönt är det när jag inte behöver tänka på den.
Jag är väldigt duktig på att vända dygnet, så alla vardagar är det pest och pian att ta sig upp. I dag på hemkunskapen trodde jag ärligt talat att jag skulle somna.
Valde träslöjd istället för syslöjd som alla andra tjejer i min klass för jag ville göra något annorlunda.
När jag gick i 5:an brydde jag mig knappt om vad jag hade på mig, tyckte det var ett helvete att ens behöva gå in i te.x hm eller någon annan klädbutik.
Jag ändrar min stil väldigt ofta, men har nu fastnat för skjortor och och stora halsband.
Jag suger på att te.x kolla på en serie hela säsongen ut. Klarade första säsongen av Gossipgirl för att min vän half tvingade mig, ha ha.
För någon vecka sen kändes det som om livet var pefekt, nu har jag strulat till allt igen.
Hatar när perfekta människor klagar på sitt utseende, och man själv står där och bara, jaha vad är jag då?
Mitt hår känns som om det nästan har alla regnbågens färger, i alla fall i rött, brunt och orange. Måste färga om det, men kan inte bestämma mig hur och vad för färg jag ska ta den här gången.
Direkt på morgonen har jag jättesvårt att öppna ögonen helt, ser ut som en kines då. ha ha
Utan musik på matte lektionerna, får jag jättesvårt att arbeta, blir som ett beroende.
Jag blir en helt annan person med någon jag gillar eller känner väldigt väl. Är inte direkt rädd för att bjuda på mig själv.
Jag har världens tråkigaste humor som få människor förstår sig på. Men den äger på sitt lilla vis.
På kvällen när man är som tröttast blir jag som roligast. 
Älskar att utmana mig själv ovh försöka klara saker som jag alltid klarat förr.
Jag är den som ger dating-tips till andra, men har själv varit singel sen i 5:an.
Skulle vilja ha någon, men är väll för feg för att ta första steget.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback