» Dagens

Hejsan.
 
Idag var det en luuuuuuuuuuuuuuuugn dag......
 
Ställde alarmet på 9.oo men kom upp 50 min senare. Efter jag hade vaknat var jag uta och sprang en kort tur, sedan kom jag hem, gjorde frukost... Och sen hände det inte så mycket. Jo vi var och handlade, sen kollade jag på en serie i datorn, sen åt vi, sen fortsatte jag att kolla. Det var nog tur att jag var ute och sprang i morse....haha ;)
 
Igår var det också en lungn dag, eller jag hade träning. Först var vi ute och sprang ca 30 min sen vanlig fotbollsträning. Jag vet inte vard et är, men jag är skitdålig när det kommer till inomhusfotboll, blir som om jag fegar, ännu värre blir det om det är en liten hall, det går bättre i stora, känns mera som en "vanlig" plan då. Morfar var här, så vi kollade på melodifestivalen. Vilket skämt... Och vi ska hålla i hela saken i år också. Kul Kul... Vi kan i alla fall vara säkra, om resten av bidragen är lika "bra", att vi inte kommer vinna i år också.
 
I fredags gick jag i skolan, som vanligt. Sen åkte jag och Julia hem till henne, hann bara vara där ett kort tag innan vi hade träning. Träning i form av spinning. Trodde alvarligt talat inte att jag skulle kunna resa mig ur sängen nästa dag. Det roligaste var nog när instruktören sa, efter vi hade slutat och börjat stretcha, att om pulsen hade börjat lägga sig, så hade man en bra kondition, mitt hjärta kändes dock som det fortfarande satt i halsen...haha. Därav att jag ställde klockan i morse.
 
Bild från idag, inget smink, osv
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback