» paintboll

ild från i förergår.
 
Hejsan, sitter och käkar min lunch nu. är så sjuuuukt trött. haha, den här dagen har bara varit en ren flummdag.
På svenskan fick man verta sina betyg om man vile, sen resten så satt vi och spelade musik. Jag halvt sov med högsta musik på i lurarna. På matten satt jag och julia och gjorde videos därvi dansade med jackorna på så vi såg inte vad den andra gjorde och så gjorde vi den här leken nästan alliuhoppa att man lägger händerna på varandras händer och den som är längst upp får så. Har fortfarande lite ont, hehe. Jag var med dom andra innan deras gympa började, då körde vi kareoke inne vid ducharna, det ekar så härligt där inne. Siista dagen innan jullov, kanske behövligt låter det som?
 
Ikväll ör det paintboll för oss tjejer som vann dodgebollturenerginge! Tjoho, önska mig lycka till :D
 
 


Kimmey ~ Kung varje dag
18 December, 2013 - 12:39 / BLOGG: http://bimbolie.blogg.se

Kul med paint ball, lycka till ;D


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback