» Lucia

Ja idag är det ju lucia. Och fredag den 13 bra blandning... Hehe
Vi nior hade i alla fall lucia framträdande i mälarökyrka, sånt som dom gör varge år.
Var så sjuuuuukt nervös... Jag har en sjuk scenskräck så det är inte sant. Och jag sjöng en vers med Julia :D men gissa vad jag gjorde? Skakade som ett jävla asplöv precis innan och det enda jag tänkte på var att inte göra fel... Och det var exakt vad jag gjorde... Haha, jag började på fel vers... Men men, sånt får man bjuda på om man är med

Jag och Julia träffade också han spm spelar Johan i Elsas värld påvägen till skolan. #starsteuck haha

Nu är jag i allafall påväg hem, ska käka lunch och sen ska jag och mamma in till Sundbyberg och hämta mönster jag beställde i tisdags. Ska försöka mig på lite avancerade sysaker. Wich me luck :D



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback