» Idag

Hallojsan, sitter i bilen påväg in mot söder för nytt möte. Vi får se hur det går...
Gammal bild på liv i brist på andra. Lite suktande efter solen och värmen igen också.

Ikväll kanske jag och mamma ska se bio. E hade redan sätt den, och mormor skulle vara hemma och ha gäster.  Vi kommer nog se The hunger games. Har sett 1:an tyckte dem var ganska bra faktiskt. Även fast det enda mamma pratade om hur bra den var. Hatar när folk gör det, för då bygger man upp att den ska vara sjukt bra och man blir alltid så himla besviken....
Men eftersom jag knappt hört nått om den här, kanske det blir bättre ;)

Jag har haft sen i måndags att ena ögat är alldeles rött och kliade och sved :( tänkte igår att jag inte skulle ha smink på mig, haha, kom dock på det efter att jag hade sminkat mig, lite typiskt.... Jag hade också för brottom för att ens komma på idéen om att ta bort det... :/

Men så idag körde jag en helt tvärtom vad jag brukar! Inget smink med mjukisar. Sjukt skönt! Dock fick jag höra av ganska många hur trött jag såg ut, haha. Men det får man ta om man aldrig brukar se ut så ;)
Dock så har jag satt på mig ett par jeans nu när jag akdnek ska på bio sen ikväll. Dock är det väll i bion man kan se ut så, ingen ser en direkt.


Emelie o Nova
04 December, 2013 - 13:42 / BLOGG: http://nagontingstorre.blogg.se

sv. Tack så jättemycket! :)
Härlig bild!

Svar: Tack så jättemycket :D hade du en bra dag igår då?
My Fredblad

Johanna - A dream as a model ♥
04 December, 2013 - 13:42 / BLOGG: http://jonza.blogg.se

fin hund :)

Svar: Tack så jättemycket :D
hade du en bra dag igår då?
My Fredblad

Moa
04 December, 2013 - 13:42 / BLOGG: http://sicktwisted.blogg.se

Jag måste nog vara den ändå som inte sett Hunger Games filmerna :/

Svar: Haha, då tycker jag att det är dax ;)
hade du en bra dag igår då?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback