» Gårdagens outfit

Tröja Giantricot | Byxor dr denim
Igår så körde jag på något väldigt enkelt. Haha, fick *baraÄ höra att jag var trött en gång igåt, mjukisarna gjorde sitt...
 
Jag fick även vara med heldag igår, det vill säga lunch i skolan + att jag fick vara med på bildlektionen. Vet inte varför, men jag älskar dom *pillrigga* ämnerna, såsom syslöjd och bild. Allt som inte innebär skriv en skitlång tråkig text, och det gäller även matten.
Usch, nästa vecka ska vi ha ett muntligt matteprov i gruppper på 4. Say whaaaat? Först och frömst.... Ett muntligt? Och för det andra, om man är över 2är dte alltid någon som aldrig säger något, haha kul det blir för den... :/
 

Idag därremot ska jag följa med malin till hennes frisör eftersom hon ska sätta i sitt hår igen :D Hon har gått utan det i över två veckor nu, så man har liksom vants isg att se henne i kort hår inte för att det är så jättekort längre men endå ;)


TOVA
06 December, 2013 - 07:40 / BLOGG: http://faabuleux.blogg.se

sv: det har jag!
snygg outfit!

Svar: Tack så jättemycket :D Har du haft en bra dag?
My Fredblad

Sara Ekman
06 December, 2013 - 07:40 / BLOGG: http://aamaziing.blogg.se/

fint :)

Svar: Tack så hemskt mycket :D Har du haft en bra dag?
My Fredblad

Celine
06 December, 2013 - 07:40 / BLOGG: http://celinelf.blogg.se

- Men åh samma här! Så synd att det är ett år kvar till nästa :(

Svar: Ja värkligen :( Har du haft en bra dag?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback