» Första Advent

Har helt förträngt det. Men idag är det ju första advent! Sjukt, nu är det inte alls långt kvar tills det är julafton. Myspys jö. Sen är det nyår, och allt börjar om igen. Bara det inte börjar om som det gjord ei år.... Det klarar jag inte av. 
 

Idag var en riktig myspys dag. Dom kom hit idag runt 3, och sen dess så satt vi och pysslade. Gjorde det jag skulle göra, som jag hade bestämt innan. Dom blev gansak bra, kan dock inte skriva vad det var som jag gjorde, så inte nån får reda på det i förväg ;) 
Vi kollade även på julkalender... Vet inte vad jags ka tycka om den, förra året såg jag typ halva kommer inte ens ihåg vad den handlade om.  Det är inom dom första 5 sek man bestämer sig oom man gillar något eller inte. Under dom sekunderna sattt dom stilla, på rad, på en sten. Haha, inte det allra första bästa intrycket.
 
Vad har ni gjort idag då?
 


Eline
02 December, 2013 - 21:40 / BLOGG: http://elinenorin.blogg.se

Jag älskar julen och alla firanden före och efter den, det är verkligen enda fördelen med norrländsk vinter för mig ;)

Svar: Haha, Jaa du kommer antagligen få em vit vinter :) har du haft en bra dag hittills få? :)
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback