» Day 7. My middle name, and how I feel about it

Mitt kompletta namn är:
 (My Eva Mikaela Fredblad, för er som kanske inte får upp bilden.)

Eva och Mikaela alltså....
Eva är väll sådär, tycker faktiskt inte att det är så jättefint inte på mig alltså, så förlåt till alla eva:or där ute! Jäteifnt på er, men nej till mig. Men det är ett namn som funnits med väldigt länge, både jag och min mamma heter det osv. Mikaela tror jag ko, så dte är alltså ett släkt namn. Namnet Mikaela kommer ifrån Mikael som många i min släkt ockås heter. Min morbror heter te.x det i förnamn tillochmed. Tycker i alla fall mera om det än Eva. Känns mer som jag.
 
När jag var liten och bodde nere i skåne komme rjag ihåg hur jag försökte hela tiden med att jag hette Mikaela, för att jag hatade/hatar My. haha



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback