» Day 10. My favorite songs

 Okej, det hät blir nog den svåraste... Lyssnar så sjuuuukt mycket på musik, har nog minst över 20 favoriter. Men i alla fall! 
 

Låtar om man är glad, för att bli gladare
Imagione Dragons - Radioactive Har bara alltid älskat den låten från dag 1 liksom. Lite annorlunda, men det gillar jag.
RMK & Toppen - Gå mot rött Sjukt bra och liskom stärkande på något sätt. Lyssnade sjukt mycket på den när jag var som mest nere, och jag är fortfaradne kvar, måste batyda nått
Norlie & KKV - Nej Sjukt bra låt som jag än i dag inte har en enda aning hur den hamnat på min Spotify lista! Lite när man känne ratt man vill slå någon känsla.
Linnea Henriksson - Jag vet något som inte du vet lite av en HA låt. Sjukt rolig att sjunga till med allt man har.
Flo Rider . Can't balive it Jadu, bra men nej, bara nej. haha 
Timbaktu - Resten av ditt liv. En till HA låt
Big Sean - Bewere Man behöver inte ens säga nått. Den på högsta och jag är nöjd
Uscher - U remind me Jättebra låt, sömnpiller dock på busse
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback