» .

Nu får det vara nog med lov. Back to the reality, nu ska jag ta tag i bloggningen och bla.bla. ni förstår nog ;)
 
Idag i skolan bar jag min nya tröja som har en öppen rygg, eller klyning i ryggen eller hur man ska förklarar det.. XD Jätteskön, men det blåste in i ryggen, även fast man hade jackan på sig eftersom det blev som ett glapp :/ Men men, för att bli fin får man lida pin ;)
 
Till tröjan hade jag mina favvo jenas från Bikbok dom gröna, med ett halsband som jag köpte i 6:an med fjädrar och lite saker på från H&M och två läder-armband från när jag och mamma var utomlands förra sommaren och mitt funkar-till-nästan-allt armband från Manickas Bod.
 
Kände att det var ett tag sen jag knäppte några bilder, har saknat det faktiskt. Så efter skolan åkte jag hem och knappt innan jag kommit inanför dörren var jag påväg ut igen, med kameran och stativet i handen.
 
Tog lite bilder på mig och sen snabbt några på humlan och Kiwi som följde med mig ut såklart.
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback