» Godmorgon

Hejsan allihoppa :D
 
Igår kunde jag inte blogga eftersom jag inte kunde få ta i någon dator.
 
Efter skolan kom mamma ooch hämtae mig med Hennes. Efter dt skjutsade hon hem mig och Hanens, när vi kom hem började vi med middagen. Ture skulle komma lite senare dit eftersom han hade kännt sig lite dålig på dagis och hade fått åka hem till hanns mormor och morfar tills jag kom. Jag och Hannes gjorde en Tortollini låda med köttbullar och falukorv, dock blev den lite lös, men det gick att äta, vilket här huvudsaken :)
 
När Hanna kom hem, kom även mamma. Så då satte vi oss och drack te, och dom åt lite midddag eftersom dom inte hade ätigt något innan.
 
Jag läste också i mitt engelska häfte som vi har i läxa, dock så visste jag inte hur mycket vi hade i läxa, men jag läste klart första kapitlet i alla fall.
 
Vi kom hem ganska sent, och därför blev det ingen bloggning igår. Orkade inte försöka sätta på datorn i 1h för att sedan hålla på med den en kvart :P
 
Idag slutar jag tolv, då ska mamma hämta mig så ska vi storhandla inför i morgon då hon fyller år. Sen när vi är hemma ska vi stor räja bland kartongen och försöka åka till tippen med dom :)
 
I morgom fyller mamma år, så då blir det att gå upp tidigt och göra i ordnign frukost och sen sjunga för henne. Jag ska även slå in mina paket, som jag inte kommer skriva vad det är, i fall hon läser ;) På kvällen kommer Malin o Annce, Hanna m familj och Anneli m familj o hundar. Jag ska göra all mat, så får väll börja idag, haha. Nej det blir nog jättebra, hoppas jag :)
 
Bild från i förregår som aldrig publicerades



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback