» Ett inlägg för dom senaste dagarna :)

Hallojsan :)

I tisdags var första dagen på praoen uppe på Ica. Det gick bra, hoppas jag i alla fall.
Jag fick packa upp varor hela dan, så man så att säga, kände att dom fanns på kvällen.

Påvägen hem, fick sluta vid 4, ringde jag till Frida eftersom jag inte pratat med henne på flera dagar.
Hon var i alla fall ute och sprang och eftersom jag ändå tänkte göra det, så skyndade jag mig hem, bytte om, och mötte upp henne. Vi sprang ner mot kaggeholm, och sen körde vi samma väg tillbaka.

Eftersom vi var helt slut, så fanns det inte ens på kartan att hon skulle springa hem, så hon och jag gick hem till mig.
När vi kom hem, kom mamma på att hon hade hundkurs. Så vi duschade, bytte om och käkade på en halvtimma sen stack vi vidare.

Först skjutsade vi hem henne, sen åkte vi på träningen. Jag och Kiwi satt vid sidan, och för att fördriva tiden så tränade jag med henne. Men att vara utan vantar när det är kallt, plus att hunden försöker äta upp händerna, gjorde att mina händer så att säga la av :P haha, men men, hon fick öva lite i alla fall ;)

Igår praoade jag som vanligt, dock fanns det inte lika mycket varor att packa upp, men det fanns massa annat man kunde göra, vilket var bra :)

Efteråt gick jag hem, sen fixade jag middag. Vid 6 kom Frida, då åkte vi på mhu styrelse möte på hundklubben. När jag kom hem var klockan ca 9, tror faktiskt att jag somnade vid 10 :O Jag var så att säga heeeelt slut !

Snart ska jag börja gå mot praoen på Ica. Det är grymt skönt att man kan gå på 10 min, istället för att åka buss hela tiden, det känns som man vaknar till lite bättre när man får i sig all frisk luft :)


Trackback