» bilder djur

Hejsan, direkt efter jag kommit hem från T&H så gick jag ut tog lite kort. Det började med att Ninya hade smitit med mig ut, så jag tog lite på henne
 
 

Försökte få in en vilken underifrån henne, tycker hon kan bli riktigt bra då. Dock så lutade berget inte tillräckligt, eller såpass som jag skulle ha velat ;) Men fick med lite av den känslan jag ville få med i bilden.
 
 
Men såklart så när man atr foton, får man aldrig vara själv. Alltid någon som ska vara med och stjäla rampljuset.
 
 
Ninya tröttnade efter ett tag, men eftersom parris förstörde lite för henne. Fick hon vara det nya offret ;)
 
 
Så sparris fick ta över helt, eller nästan. Älskar hur hon liskom fäller bak öronen när h
on lyssnar efter/på något
 
 
Man känner hur hög IQ nivån är, när en pinne helt plötsligt ser ut att vara väldigt intresant och rolig
 
 
Lollan kom ochså och ville se vad vi hållde på med
 
 
Älskar också henne "suprize" min ;)
 
 
Men men, efter att jag hade tagit på Lolla var jag påväg in, när Sparris kom tillbaka. sista bilden jag tog på djuren idag ;)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback