» bebis

Hejsan! sitter vid datorn hemma och ska snart stänga ner. Men innan det ska ni få två bilder på mig och min beis som jag tog igår när jag hållde påå att göra i ordning middag.
 
Såklart ska hon alltid stå och tigga... Men då passade jag på att ta två blder. Dom är tagna i köket, så bakgrunden är inte så himla vacjer, mend et får duga ;)
 
I morgon så ska jag vara kamera man åt några i min klass för deras musikvideo som vi har som uppgift att göra i skolan, så det gör så att jag missar en del lektionen (happy-face)
Sen på kvällen så kommer hanna m.familj över och käkar tacos, som jag ska laga för jag är så duktig och jag vill käna pengar.
 
På tal om pengar så anklagade mamma mig för att ha tagit 100kr, som jag absolut inte har gjort! Om jag behöver pengar, som jag just nu faktigt inte behöver, så skulle jag såklart frågat. Jag är ingen tjuv. Men i alla fall mamma om du läser detta, det var inte jag :)
 
Nu måste jag stänga av. PUSS
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback