» Aj

Hejsan sitter i soffan och tycker synd om mig själv...
 
Ninya ligger på mina benoch tuggar ben, så det hjälper lite. Men jag har i alla fall vääärldens träningsvärk... Usch, hatar det, men det visar att man har gjort något bra, eller nått. ;)
 
Jippie, mormor har fixat biljetter till friends arenas invigningen :D Ska dock vara och jobba på klädbytardagen, som jag alltid gör, på dagen. Ska bli roligt, hoppas bara att det är bra artister. Mend et tror jag och bara själva upplevelsen brukar göra det bra ;)
 
Nu börjar Ninyas ben börja luckra upp sig och bli sådär äckligt så jag puttade ner henne från soffan, så nu fick jag onda ögat av henne. Haha
 
Bild från i tisdags, tror jag. PUSS
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback