» Sick of crying. Tired of trying.

Blir så trött på Wifit som aldrig vill börja funka... Har tagit en massa nya fina bilder, som ligger där på daton och bara väntar. Väntar på att komma ut här på bloggen, men nej nej... :/ ska skada mig en sån där apparat man sätter in i paddan så man kan sätta i ett minneskort i, så jag kan ladda in bilder från kameran även där, men det får bli någon annan gång. Har ni förresten ett tips på vart någonstans man kan köpa sån, billigt, om ni förstod var det var som jag menade ;)

Idag åkte jag hem till brallan direkt efter skolan, vi spelade en massa kort och sedan drack vi te och spelade absolut överens -ett jätteroligt spel, men det kan bli lite kort ibland, men man kan alltid köra två gånger- och sen åkte jag hem, fick skjuts av morsan :)

Jag hann plugga, genom att läsa igenom alla sammanfattningarna inför provet som är om några dagar. Vill vara på den säkra sidan och kunna så mycket som det bara går. Ska plugga även på onsdag, då jag inte har någon fotboll eller så.

Jag, med hjälp av mormor, yxade idag min sista PRAO vecka ! Så nu behöver jag inte leta efter flera ställen ;) jag kommer dock inte att få något påsklov, men det gör inte så mycket. Men först ska jag praoa på radion inne i stan en vecka, sen praoa på Ica som ligger bara nån km från huset, sen sista veckan tillbaka till radion hos en kille som jobbar som fotograf, sådet ska bli extra kul, eftersom jag vill gå en media linje sen i gymnasiet :D

Påtala om PRAO ska jag följa med älsklingen efter skolan, då hon också ska försöka fixa sin sista plats :D

Nu måste jag sova. PUSS OCH KRAM




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback