» Shoppat

Hejsan, idag slutade kag vid 12, så jag åkte in till gallerian för köp av vinterhacka. det blev det inget av, eftersom min storlek inte fanns... men påvägen mot tunnelbanan gick jag in på Bik book, och ut kommer jag med kläder... inte bra... men efter det, påväge till tunnelbanan igen, hade jag lite tid över, så jag gick in i en affär där jag hittade en massa olika saker. sådär julhandlade jag åt hela familjen. Jag är en sån som köper dom "stora" sakerna ganska tidigt och när det närmar sig julafton brukar det bli flera små och ibland lite onödiga, men dom är också roliga att få :P

Bild på Frida från i morse, då alt man längtade efter var att få komma hem och sova. KRAM




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback