» Bekännelser

-Mitt liv var förut helt kaotiskt, brydde mig alldeles för mycket om vad alla skulle tycka och tänka om mig.

-stor del av att allt blev bra ingen är för mina vänner, skulle aldrig kunna klara mig utan dom

-älskar mjukisshorts, fick mina göras och Malin och är helt besatta av sånna. Stort tips till er alla.

-när jag duschar, måste jag sätta på vattnet innan jag kan klä av mig.

-jag kan inte se vad det står på bussarna, om dom är 50m bort, därför ber jag andra göra det och låtsas som jag kollar på något annat.

-bokstavligen hatar hut jag ser ut, men jag jobbar på det

-Har jättedåliga självförtroende.

-tycker det är jobbigt att hå ut med båda hundarna samtidigt, men jätte mysigt att gå ut med en i taget.

-Jag har bara skolkat några fåtal gånger.

-Är duktig i skolan, dock suger jag på att göra läxorna, men hinner med dom flesta på bussen/ i skolan, så det brukar inte bli så mycket i det stora hela.

-Jag älskar att bli fotad. Innan jag skaffade min systemkamera, tyckte jag inte lika dant.

-jag har jättesvårt att somna på kvällarna.

PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback