» God jul allesammans

Vaknade, packade väskan, slog in dom sista presenterna och satte oss i bilen. Vi hämtade upp min morbror Mikael på vägen och snart är vi framme.

Idag blir det att fira jul. Vi gör som vi alltid gör, först kollar vi på Kalle anka vid 3, sen äta mat vid 6 och sedan vid 8 öppnar vi julklapparna. En i taget, det brukar ta upp till 3-4 h. Haha :P

Sitter just nu i bilen. Hela bakluckan är full med paket och kläder, vi ska sova över där. Ninya och liv sitter i baksätet med mig. Liv använder Ninya som en kudde, men hon värkar acceptera det.

I morse vaknade jag av att Sparris ville ut ur rummet. Släppte ut henne så hon kunde springa och äta. Dock så låg det ett fat över skålen med mat, eftersom hon har väldigt lätt för att äta för mycket. Men i alla fall, hon så att säga ordnade det. Fatet åkte i golvet med en väldig smäll. Fnys. Sen hittade hon en kartong i mitt rum, som inte blev sig lik efteråt... Haha :)

PUSS OCH KRAN




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback