» Dec. 27, 2012

Den som inte gillar snö, är ingen 13 månaders flat hund.

Bilder från när jag och mamma var ute och lekte med hundarna i snön tidigare idag.

Använde ingen dator, utan jag förde över bilderna direkt till paddan (Ipadn) och redigerade dom där. Riktigt smidigt. Istället för kronglet med att föra dom till dator. För att sedan MEJLA dom vidare...

Fick minneskort läsaren till Ipaden av mamma i julklapp. Fick också en självutlösare. Men tråkigt nog funkade inte den modellen till min kamera. Men sånt är livet. Så vi ska se om det går att skicka tillbaka den sen när jag kommer hem.

I morgon ska jag och morfar åka till tippen. Han har miljarders av gammal kartonger, tidningar och en massa andra saker som ska slängas. Vi ska också gå igenom ett rum som det är fullt med saker och se vad som man kan göra åt det. Om man kan få någon reda på allt ;)

Idag tog jag och morfar en lugn dag. Jag fick lite adhd rycker, så jag förberedd lite inför i morgon och plattade ihop mesta dels av alla kartonger.

HOPPAS KI HAFT EN BRA DAG. PUSS OCH KRAM




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback